BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Rankų savimasažas

2008-12-08 | |

Prieš masažą rekomenduojama rankas patepti labai geru rankų kremu arba odos aliejumi.

Atsipalaidavimo pratimas

Rankas, atpalaiduotais delnais į viršų, truputį sulenktas, padėkite prieš save ant stalo arba ant šlaunų. Visiškai atsipalaiduokite.

Delnų sušildymas

Dešinįjį delną uždėkite ant kairiosios plaštakos išorinės pusės ir stipriai sukite ratais, kol plaštaka sušils. Tą patį pakartokite su kairiąja ranka. Dabarvieną į kitą stipriai trindami, sušildykite delnus.

Masažas

Truputį sulenkta ranka
Dešinė ranka apkabinusi kairiąją. Dešinysis nykštys guli kairės rankos delne. Nykštys stipriai masažuoja kairės rankos delną. Po rankas keičiame vietomis.

Riešas
Nykščiu stipriai glostykite nuo delno paviršiaus iki riešo ir po to stipriai patrinkiteišorėje esantį kauliuką.

Plaštakos išorė
Nykščiu tvirtai glostykite minkštas linijas tarp plaštakos kaulų.

Krumpliai
Masažuojami nykščiu ir smiliumi. Nykštys padėtas ant pirmojo plaštakos krumplio, o smilius spaudžia iš vidinės pusės visiškai toje pačioje vietoje. Taip masažuojama aplink kiekvieną krumplį.

Pirštų masažas
Vienos rankos nykščiu ir smiliumi masažuojami kitos rankos pirštai. Kiekvieną pirštą pamaigykite nuo nago iki krumplio. Atsargiai masažuokite pirštų sąnarius.

Pirštų sukimas
Sukite kiekvieną pirštą atskirai. Ranką delnu žemyn padėkite ant stalo. Kitos rankos nykščiu ir smiliumi pakelkite po vieną pirštą ir sukite juo didelius ratus 7 kartus į vieną, 7 kartus į kitą pusę. Kiti puri gulėti ramiai.

Pirštų lenkimas atgal
Kiekvieną pirštą lenkite kuo smarkiau atgal. Tuo metu pirštą laikykite tvirtai kita ranka, o nykštys lenkia piršto viršų atgal.

Skambučio spaudimas
Kiekvieną pirštą padėkite ant stalo ir spauskite, tarsi spaustumėte skambučio mygtuką.

Riešo sukimas
Sulenkite ranką. Alkūnėmis atsiremkite į stalą. Nestipriai sugniaužkite kumščius. Ištieskite smilius ir per riešą sukite ore ratus į vieną ir į kitą pusę.

Rankos spaudimas
Pati sau spauskite ranką. Uždėkite dešinę ranką ant kairės, keletą kartų tvirtai suspauskite.

Gimnastika rankoms

Energijai atgauti
Ištieskite rankas delnais į viršų, pirštus kuo smarkiau išskėskite. Išskėstą ranką sukite kuo toliau ir vėl grįžkite atgal. Kartokite 3 – 7 kartus.

Valiai ir koncentracijai stiprinti
Sugniaužkite kumštį. Pirštus kuo smarkiau sulenkite per sąnarius. Nykštį padėkite skersai ant sulenktų pirštų. Jis turi liesti mažojo pirštelio viršūnę. Atgniaužkite kumštį ir išskėskite pirštus. Kartokite 7 – 8 kartus.

Spazmams panaikinti
Ištieskite ranką. Sugniaužkite kumštį, nykštys turi būti kumščio viduje. Spauskite. Atgniaužkite kumštį ir ištieskite nykštį. Kumštį vėl sugniaužkite be nykščio. Nykštį nulenkite tolyn. Vėl atgniaužkite kumštį. Kartokite 8 kartus.

Rodyk draugams


Komentarai



Vardas (privalomas)

El. paštas (privalomas)

www

Dėstyk savo mintis.